مفهوم بیمه عمر،وام،مالیات،امراض خاص | بیمه برگ

بیمه عمر و سرمایه گذاری

وقتی صحبت از خرید بیمه عمر می شود، اکثر مردم می خواهند بدانند فایده و مزیت این بیمه نسبت به سایر بیمه ها چیست؟

از این رو قصد داریم در این مطلب برخی از ویژگی ها و مزیت های بیمه عمر را مورد بررسی قرار دهیم.

 

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر قرارداد بیمه ای است که در آن بیمه گزار تعهد می کند حق بیمه را در زمان های مشخصی بپردازد، در مقابل نیز شرکت بیمه تعهد می کند خدمات و امتیازهایی را به بیمه گزار ارائه دهد، در نهایت و در زمان پایان قراداد بیمه نیز بیمه گر، اندوخته بیمه ای بیمه گزار و سود های متعلق به آن را به بیمه گزار پرداخت می کند.

 

دریافت وام با سود اندک

اگر بیمه عمر داشته باشید می توانید از شرکت بیمه بدون نیاز به وثیقه، ضامن یا طی مراحل سخت قانونی به راحتی وام بگیرید.

یکی دیگر از مزیت های وام از شرکت های بیمه سود کم بازپرداخت آن است. علاوه بر این شما می توانید پس از یکسال از بازپرداخت این وام دوباره از شرکت بیمه وام دریافت کنید.


 

بیمه عمر

 

پس اندازی مطمئن

پس انداز و سرمایه گذاری در شرکت بیمه خصوصا برای افرادی که قادر به پس انداز کردن نیستند راهکار بسیار خوبی است و در پایان قرارداد فرد پول زیادی را به دست می آورد همچنین اگر شخص فوت کند سرمایه فوت او به وراث وی پرداخت می شود.

 

معافیت مالیاتی

سرمایه ای که در بیمه عمر برای تامین آینده خود پس انداز می کنید معاف از مالیات است. همچنین حتی اگر بیمه گزار فوت کند سرمایه فوت بیمه عمری که به وراث او پرداخت می شود معاف از مالیات بر ارث می باشد.

 

پوشش بیماری های خاص

اگر این پوشش را ضمن بیمه عمر خود تهیه کنید در صورتی که در طول مدت قرارداد بیمه خود دچار یکی از بیماری های خاص (سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، گرفتگی رگ های قلبی، پیوند اعضا اصلی بدن) شوید شرکت بیمه تا سقف تعیین شده در قرارداد هزینه های شما را بر عهده می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.