معیار بهترین بیمه عمر،از نظر مردم،کارشناسان | بیمه برگ

بیمه عمر و سرمایه گذاری

شرکت های مختلف در کشور ایران همواره خدمات بیمه عمر را ارائه می دهند. اما برای تعیین بهترین شرکت بیمه باید به معیارهای خاصی توجه کرد که در ذیل آنها را بررسی می کنیم.

 

سود پرداختی

در پایان مدت بیمه، سرمایه بیمه عمر با تمام سودهای متعلق به آن به شخص بیمه گزار یا افراد مشخص شده از طرف او پرداخت می شود.

سودهایی که به سرمایه بیمه عمر تعلق می گیرد عبارت هستند از:

سود تضمینی: سود تضمینی که شرکت بیمه عمر برای اندوخته بیمه عمر در نظر می گیرد، از یک مقدار مشخصی شروع شده و به مرور از میزان آن کم می شود و در نهایت در مقدار مشخصی ثابت می کند.

سود مشارکت: بیمه گر با سرمایه بیمه گزار در شرکت های مختلفی سرمایه گذاری کرده و سود حاصل از این سرمایه گذاری را به اندوخته بیمه گزار می افزاید.

برای انتخاب شرکتی که بیشترین سود را می پردازد بهتر است به سود پرداختی این شرکت ها در سال های گذشته رجوع کرده و بر اساس سودهای پرداختی آنها شرکتی که بیشترین سود را پرداخت کرده است انتخاب کنید.

 

بهترین بیمه عمر

 

پوشش های اضافی

یکی از معیارهای انتخاب، بهترین شرکت بیمه ارائه پوشش های اضافی است. شرکتی که بیشترین و مهم ترین پوشش های اضافی را ارائه دهد مسلما از سایر شرکت های بیمه بهتر است.

مثلا شرکت بیمه آسیا طرح حامی، بیمه پاسارگاد طرح پوشش امراض خاص برای تمام بیماری ها و شرکت بیمه ما طرح پوشش بیماری سرطان را جدا از سایر بیماری های خاص پوشش می دهد.


 

سطح توانگری

شاخص توانگری، نشان دهنده توانایی شرکت های بیمه در انجام تعهداتشان است که هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می شود.

هر چه شرکتی شاخص توانگری بهتری داشته باشد، شرکت موفق تر و قابل اعتماد تری است.


 

نحوه خدمت رسانی

شما برای خرید بیمه عمر به هر شرکتی مراجعه کنید، آن شرکت برای خرید بیمه عمر به شما مشاوره رایگان می دهد و خدمات و پوشش های بیمه ای خود را به شما معرفی می کند تا در نهایت شما با توجه به نیاز خود پوشش های مورد نظر را انتخاب کنید.

علاوه بر این برخی از شرکت ها خدمات خاصی را به بیمه گزاران بیمه عمر خود ار ائه می دهند مثلا بیمه عمر پاسارگاد در صورتی که اندوخته بیمه ای بیمه گزار به 2 میلیون تومان برسد، بیمه خدمات درمان SOS را به وی ارائه می دهد.

همچنین بیمه پارسیان، به مشتریان خوش حساب خود که در سر موقع حق بیمه خود را پرداخت کند امتیازاتی می دهد و در نهایت بر اساس این امتیازها مزایای را برای بیمه گزاران عمر خود در نظر می گیرد.

 

بهترین بیمه عمر

 

نحوه پرداخت حق بیمه

پرداخت حق بیمه عمر با توجه به خواست بیمه گزار به صورت ماهانه، فصلی، شش ماه یک بار یا سالانه مشخص می شود. همچنین باید دید این حق بمیه از چه طریق هایی قابل پرداخت است برخی از شرکت ها امکان پرداخت اینترنتی حق بیمه را نیز برای بیمه گزاران خود فراهم کرده اند.

 

عملکرد و سابقه شرکت بیمه

برای انتخاب بیمه عمر مناسب باید به سابقه و عملکرد شرکت بیمه هم توجه کرد، از این جهت می توانیم به سابقه شرکت های بیمه در ارائه بیمه عمر یا سایر بیمه ها توجه کنیم.

 

بهترین بیمه عمر از نظر مردم

بهترین بیمه عمر از نظر مردم شرکت بیمه ای است که در سال های اخیر بیشترین قرارداد بیمه عمر را منعقد کرده است بر این اساس:

 

شرکت بیمه

سال تاسیس

تعداد بیمه نامه

پاسارگاد

1385

1.5 میلیون

ایران

1314

1.2 میلیون

کارآفرین

1381

700 هزار

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.