نحوه و مراحل شکایت از شرکت بیمه،ایران،ملت،پارسیان،دی،میهن | بیمه برگ

برای شکایت از بیمه به کجا مراجعه کنیم؟

در صورتی که به هر علت از شرکت بیمه خود رضایت ندارید می توانید با رجوع به سایت بیمه مرکزی شکایت خود را مطرح کنید.

در ذیل مراحل ثبت شکایت در سایت بیمه مرکزی را برای شما توضیح می دهیم. پس از ثبت شکایت ظرف 6 روز به شکایت شما رسیدگی می شود.

برای ثبت شکایت در سایت بیمه مرکزی، باید شماره بیمه نامه و شماره پرونده خسارت را داشته باشید، علاوه بر آن کد ملی، تاریخ تولد، آدرس و شماره تلفن همراهتان نیز لازم است.

سپس به سامانه شکایت بیمه مرکزی رجوع کرده و پس از مطالعه قوانین مربوط به شکایت به بخش ثبت شکایات مراجعه کنید.

 

شکایت از بیمه

 

بعد از آن می توانید نوع شکایت خود را انتخاب کنید. شما می توانید از شرکت بیمه، کارگزاران، نمایندگان بیمه یا صندوق تامین خسارت های بدنی شکایت کنید.

 

شکایت از بیمه

 

در مرحله بعد مشخصات بیمه تان از قبیل شرکت بیمه، شماره بیمه نامه و عنوان بیمه نامه را وارد کنید.

 

شکایت از شرکت بیمه

 

در مرحله بعد باید مشخصات خودتان از قبیل کد ملی، تاریخ تولد، تلفن و آدرستان را وارد کنید.

 

شکایت از بیمه

 

پس از وارد کردن مشخصات فوق نوبت به طرح شکایت می رسد در این قسمت ابتدا موضوع شکایت خود را انتخاب کرده سپس توضیحات خود را در قسمت طرح شکایت درج نمایید.

 

شکایت از شرکت بیمه

 

در بخش بعدی می توانید مستندات خود را بارگذاری کنید.

 

شکایت از بیمه

 

در آخر پس از ثبت شکایت در مرحله تایید نهایی کد رهگیری به شما داده می شود که با استفاده از آن می توانید شکایت خود را در سامانه پیگیری شکایات، پیگیری کنید.

کد رهگیری به شماره همراهتان نیز پیامک می شود با این وجود به هیچ وجه این کد را گم نکنید.

 

شکایت از شرکت بیمه

بیمه شخص ثالث

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.